Menu
EUR

Klantenservice

Alle antwoorden op jouw vragen vind je gemakkelijk en snel op onze klantenservice pagina.
+31 (0)224 850 926
Maandag / Vrijdag van 09:00 - 17:30 - Zaterdag van 09:00 tot 17:00
Live chat
Ma / Za 09:00 - 17:00

Bekijk hier onder de antwoorden op de meest gestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Gebruik dan het informatie formulier hieronder.

Neem contact op

Contactgegevens

0224-850 926
KVK nummer: 67984495
btw-nummer: NL857253633B01
De Woon Winkel Zandwilg 22
1731 LS Winkel
Nederland

Veelgestelde vragen

Levertijd
Wat is de levertijd van dit artikel?

Bij elk artikel op onze website vind je de verwachte levertijd vermeld. De genoemde levertijd is altijd onder voorbehoud. Van enkele artikelen is de levertijd niet vooraf bekend, er staat dan: 'Levertijd op aanvraag'. In dat geval kan je de verwachte levertijd per mail of telefoon bij ons opvragen.

Er staat 1 tot 3 maanden. Wat betekent dat?

Voor diverse artikelen hanteren we vaak de levertijd 1 tot 3 maanden. De precieze levertijd is dan van diverse factoren afhankelijk waardoor we niet een exact aantal dagen kunnen aangeven. Als het bij onze leverancier op voorraad is, dan kunnen we het snel in huis hebben. Maar als de leverancier net door de voorraad heen is dan duurt het soms wat langer voordat er weer nieuwe voorraad binnenkomt.

De bezorging van uw bestelling gaat via onze eigen bezorgdienst of een transporteur. Alle bestellingen dienen in een route ingepland te worden en daarvoor is even tijd benodigd. Je krijgt altijd een uitnodiging voor de levering. Mocht het levermoment niet schikken, dan is  mogelijk om de levering uit te stellen. Je ontvangt dan een nieuw voorstel.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Na het plaatsen van je bestelling heb je per mail een bestelbevestiging ontvangen. Als je meerdere artikelen hebt besteld, dan wordt jouw bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn. In dat geval moet je dus het artikel met de langste levertijd als uitgangspunt nemen. Soms is op verzoek een deellevering ook mogelijk. Dit kun je aanvragen bij de klantenservice.

Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat kan ik doen?

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar [email protected] met vermelding van je ordernummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij voor een passende oplossing.

Showroom
Kan ik de artikelen ook bekijken?

Een groot deel van ons assortiment staat in onze showroom in Winkel. Wil je zeker weten of het in de showroom staat? Mail dan even naar [email protected] of bel naar 0224-850926

Kan ik bij een bezoek aan de showroom gelijk alle producten meenemen?

De meeste grote artikelen worden voor u besteld en later uitgeleverd, maar bij de kleinere artikelen is het vaak mogelijk om deze gelijk mee te nemen als het op voorraad is uiteraard.

Kan ik een bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. Bij het plaatsen van je bestelling kun je ervoor kiezen deze af te halen bij onze showroom in Winkel. Zodra het bestelde artikel bij ons klaar ligt, sturen we je een mail en ben je van harte welkom om deze te komen afhalen.

Wat zijn de openingstijden?

Onze openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:30 uur

Zaterdag: 09:00 tot 17:00 uur

Hemelvaartsdag 18 mei: 11:00 tot 16:00 uur
Eerste Pinksterdag 28 mei: Gesloten
Tweede Pinksterdag 29 mei: 11:00 tot 16:00 uur

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »